REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Reklamace zboží
Nejsme za to rádi, ale nikdo není neomylný. K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.
Jak postupovat v případě reklamace?
-
Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.
-
Vyplňte reklamační list ZDE.
-
Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.
-
Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.
-
Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.
-
Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: AZ Model s.r.o., Rochlická 15, Liberec 30, 463 11, tel.:704 402 232
Vyřízení reklamace
-
Jako výrobce a dovozci reklamaci odborně posoudíme.
- Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Záruční doba
- Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo mechanickým poškozením.
- Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci.
Potvrzení záruky a daňový doklad
- K uplatnění reklamace u nás vám obvykle stačí daňový doklad/faktura.
Reklamační list
Stahovat můžete zde: Reklamační list
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Stahovat můžete zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy