REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace zboží

Nejsme za to rádi, ale nikdo není neomylný. K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.

Jak postupovat v případě reklamace?

  • Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list ZDE.

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu:  AZ Model s.r.o., Rochlická 15, Liberec 30, 463 11, tel.:704 402 232

Vyřízení reklamace

  • Jako výrobce a dovozci reklamaci odborně posoudíme.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Záruční doba

  • Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo mechanickým poškozením.
  • Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci.

Potvrzení záruky a daňový doklad

  • K uplatnění reklamace u nás vám obvykle stačí daňový doklad/faktura.

Reklamační list

Stahovat můžete zde: Reklamační list

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Stahovat můžete zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy